Sunday, November 4, 2007

Laluan Belakang UKM

Ahad 4/11/07 - Aku kayuh basikal gunung secara solo meredah ladang kelapa sawit belakang UKM. Jarak keseluruhan dari rumah dan memasuki kampus UKM pergi-balik ialah 27km sahaja. Laluan ini dipisahkan dengan laluan bandar teknologi kajang oleh jalan keretapi. Laluan tiada yang teknikal tapi mencukupi untuk latihan pendakian.

3 comments:

maTTa said...

doc td naper tak join sy dgn pakberahim,layan hiway baru.

Anonymous said...

semalam saya dah kayuh sama brahim kat lebuhraya baru tu. hari ni memang sy kayuh ringan. itu pun mula kayuh kul 1000 sbb pagi kena hantar anak ke KL. lps tu ptg ada kenduri pulak. brahim tak pi panjat gunung nuang ke? semalam katanya nak ikut program kembara negara
+pauzi+

maTTa said...

pak berahim ubah plan sbb ader hal kulo..tp kitorg layan jer jalan tu,naseb cuaca mendung.